vrijdag 26 juli 2013

Weer terug

We zijn weer terug van vakantie.
Heerlijk drie weken genoten van "niets hoeft, alles mag"
Lekker lezen, borduren, sudoku's oplossen, dobberen op het water en als we zin hadden even een stadje bezoeken!
En dit was ons uitzicht als we 's morgens de tent uitstapten,.
We zijn ieder jaar weer blij als we op "ons" plekje staan.
De rivier is de Ardeche.



Het is boven veel te warm om ook maar iets te knutselen dus dacht ik: Iedereen mag even meegenieten van onze fantastische vakantieplek.

Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve reacties op het borduurkaartje.
In de vakantie heb ik er nog twee geborduurd, wit op wit.
Jullie zien vanzelf wat daar van gebrouwen wordt ;-)

9 opmerkingen:

Anita zei

Mooi uitzicht Doutzen, mooie streek ook.

Gr. Anita

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtig uitzicht Doutzen! Hier kom je welk tot rust. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Je moet er dan ook altijd weer een poosje op teren.
Groetjes Tineke

wilga zei

Wat een prachtig plekje Doutzen, fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
Heb je wel gemist hoor.

Groetjes, Wilga

Trijntje zei

Hoi Douzen, Fijn dat je er weer bent en het mooi hebt gehad. Lekker even luieren en doen waar je zin in hebt. Ik had je laatste kaartje gemist. Maar die is leuk! Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,
Heerlijk om terug te kijken op een geslaagde vakantie..nog lekker na genieten...ben benieuwd naar je kaartjes..fijn weekend, liefs van Ans

Je@net zei

Prachtig uitzicht, kan me voorstellen dat jullie ervan genoten hebben!
Voor mij zit de vakantie er ook alweer bijna op, ga maandag weer aan de slag :o)

Richtsje zei

Fijn om te lezen en vooral ook even te zien dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad Doutzen! Prachtig uitzicht, puur genieten...nu lekker na genieten!

Groetjes Richtje

Saskia zei

Dat is met recht een mooi plekje!

mariondejong zei

Wat een prachtig plekje, nu lekker nagenieten en daarna weer de voorpret...
H groet, Marion